Garmin Edge 800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Edge 800 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kolpo 04-01-2015
Geschreven voor: Garmin Edge 800

Ik heb deze een maand geleden gekocht bij Coolblue en heb spijt dat ik deze heb gekocht. Indien het begin en het einde van de route dicht bij elkaar liggen zal hij de route negeren en direct naar het einde willen navigeren. Geen enkel instelling lijkt dit te verhelpen en heel veel mensen op internet blijken ook dit probleem te hebben zonder dat ik ergens een echte oplossing las.

Wel kan je je route natuurlijk in twee splitsen om het zo op te lossen, maar dat is een hoop extra gedoe om een inferieur apparaat te doen werken. Mijn advies: koop eender welke ander merk fiets GPS, het zal bijna zeker beter zijn, want slechter is moeilijk!

gerrit n 24-01-2015

Ik heb sinds 2011 de Garmin 800 en die bevalt uitstekend, zeker wat betreft de navigatie. Ook rondjes kan ik er prima op rijden (van huis naar huis). Wat je bij een rondje echter nooit moet doen, is herberekenen. Doe je dat in het begin, dan ga je inderdaad rechtstreeks weer naar huis (of het beginpunt). Voor lange routes in het buitenland vertrouw ik er blindelings op. Voor vlot navigeren is het wel aan te raden om routes van meer dan 250 km op te knippen, hoewel ook een route (koers) van 370 km mij ter plekke bracht.

gerrit n 27-03-2015

Ik rijd altijd probleemloos rondjes van huis en weer terug naar huis.Zet echter niet herberekenen aan, want dan zal de Garmin je zo snel mogelijk naar punt B (=ook startpunt A) leiden.

bruce jones 13-08-2014
Geschreven voor: Garmin Edge 800

Ben best wel tevreden van de navigatie van dit toestel,maar om hem te combineren met een hartslagmeter dat is weggesmeten geld, werkt meer niet dan wel, heb al alles geprobeerd. Rij een drietal keer per week en telkens probeer ik. Op het gebruik van meer dan een jaar is hij 2 maal juist gegaan, dat op het moment dat ik met mijn andere hartslagmeter (Polar)ook reed. Heb reeds al een andere band toegestuurd gekregen van de firma waar ik hem gekocht heb, maar dat deed ook niks uit. Het enige wat ik nog kan doen is het toestel laten nazien, maar zal dat iets opleveren?

tjee 15-08-2014

Dan moet het toch aan het toetsel zelf liggen? Bij mij heeft de hartslagindicatie altijd prima gewerkt. Ik ga ervan uit dat je de band op de juiste plek draagt en dat de batterij niet leeg is.